Η ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ.email:www.taneatisthrakis.blogspot.com-email:taneatisthrakis@gmail.com. ΤΗΛ-FAX:25313-03353 KIN:6981464680

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

ΦΩΤΗΣ ΜΕΛΕΓΚΟΣ







Ένας από τους υποψηφίους που στελεχώνουν και εμπλουτίζουν με την παρουσία τους το ψηφοδέλτιο του Γιώργου Πετρίδη για τον Δήμο Κομοτηνής είναι και ο Προϊστάμενος της Δ/νσης Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης κ. Φώτης Μελέγκος.  Στην συνέντευξη που μας παραχώρησε μίλησε για την υποψηφιότητα του, τους στόχους που έχει, για την πολιτική του διαδρομή, για το διάστημα που έμεινε εκτός πολιτικής και τους λόγους που τον οδήγησαν να ξανά ασχοληθεί.
Κ.Μ.: κ. Μελέγκο η ενασχόληση σας με την πολιτική είναι για πρώτη φορά και γιατί επιλέξατε σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία από άποψη οικονομική και πολιτική να κατεβείτε στον πολιτικό στίβο;
Φ.Μ.:  η ενασχόληση μου με την πολιτική και τα κοινά δεν είναι τωρινή, μετράει πολλά χρόνια πίσω, με την πολιτική ασχολούμαι από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, ήμουν σε κάποιο πολιτικό χώρο, είχα συστηματική δραστηριότητα στις αρχές της δεκαετίας του 1990 και στα τέλη της δεκαετίας του ’90 με την δημιουργία των καποδιστριακών δήμων ασχολήθηκα και με τα κοινά. Έθεσα υποψηφιότητα στον τότε δήμο Μαρώνειας και εκλέχθηκα, διετέλεσα τότε πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου. Εκ τότε ήταν επιλογή μου να απέχω συνειδητά για πολλούς λόγους.  Θεωρώ όμως ότι δεν τελείωσα, γι’αυτό και επανέρχομαι, θέλοντας να δώσω και άλλη ευκαιρία στον εαυτό μου, γιατί με την τότε αποχώρηση μου θεωρώ ότι αδίκησα τον εαυτό μου  πρώτα, αδίκησα όλους τους συνεργάτες μου και πολύ περισσότερο τον κόσμο της περιοχής εκείνης, η οποία ειλικρινά μετά την πρώτη τετραετία βυθίστηκε στην μιζέρια και η ανάπτυξη η οποία είχαμε οραματιστεί έμεινε στις καλένδες.
Μ.Κ.:  τι  όραμα έχετε για τον δήμο Κομοτηνής και τι στόχος θέτετε;
Φ.Μ.: Το όραμα το έχει ο
Δήμαρχος, εγώ σε περίπτωση που εκλεγώ θα σταθώ δίπλα του και θα φροντίσω με την ιδιότητα μου και την τεχνογνωσία που έχω, σε θέματα υγειονομικής είναι η εργασία μου και αρμοδιότητες όπως η καθαριότητα, η ύδρευση, η αποχέτευση, απορρίμματα, επειδή είναι η δουλειά μου  πιστεύω ότι θα βοηθήσω πάρα πολύ και τον δήμαρχο και τους συντοπίτες μου.
Μ.Κ.: Μ ε τι κριτήρια επιλέξατε να είστε στο ψηφοδέλτιο του κ. Πετρίδη;
Φ.Μ.: Η επιλογή είναι καθαρά προσωπική. Με τον κ. Πετρίδη γνωρίζομαι πάνω από 25 χρόνια, τον τιμώ σαν άνθρωπο, θεωρώ ότι είναι ένας έντιμος πολιτικός, θεωρώ ότι πάνω από όλα είναι ένας καλός άνθρωπος γι’ αυτό και επέλεξα να είμαι μαζί του, σε μια πορεία 5 χρόνων. Επέλεξα μετά από το 1995 να ξανά ασχοληθώ με την πολιτική τώρα και για έναν ακόμη λόγο, βγαίνω σε λίγο καιρό στην σύνταξη και σαν ένας άνθρωπος που τόσα χρόνια έχει δουλέψει, είναι πολύ δύσκολο να μείνει χωρίς εργασία. Πιστεύω ότι μετά από ένα χρόνο που θα βγω στην σύνταξη θα έχω την δυνατότητα να μην μείνω στο ράφι, αλλά να δουλέψω, όχι να προσφέρω, αλλά να δουλέψω γι’αυτό τον τόπο και πάνω από όλα για τον εαυτό μου για να νιώθω εγώ καλά και αν μπορέσω  να κάνω και κάτι καλό ακόμη καλύτερα.
Μ.Κ.: πιστεύεται ότι σε ένα τόσο ζοφερό οικονομικά τοπίο για τους δήμους και με τις υποχρηματοδοτήσεις, θα μπορέσετε αναλαμβάνοντας ένα οποιοδήποτε πόστο σε οποιαδήποτε υπηρεσία θα μπορέσετε να κάνετε όσα θέλετε και ονειρεύεστε;
Φ.Μ.: Η αλήθεια είναι ότι ζούμε σε γκρίζες εποχές, νομίζω όμως ότι πάντα μπορεί να υπάρξει κάτι που να φέρει τον κόσμο ποίο κοντά. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος, σε όλους τους τομείς, στον πολιτισμό, στον αθλητισμό, σε θέματα εργασίας. Βλέπω τα νέα τα παιδιά που εργάζονται στα 5μήνα, έχω  πολλα παιδιά στην υπηρεσία που εργάζομαι και βλέπω πόσο δύσκολο είναι για νέα παιδιά να ζούνε κάτω από καθεστώς αβεβαιότητας. Πιστεύω  όμως ότι μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα  και ιδιαίτερα για τα νέα παιδιά στον τομέα της εργασίας.
ΚΙΝΕΖΟΥ ΜΑΡΙΝΑ