Από τον Μάρτιο του 2011 ξεκίνησε η λειτουργία του γραφείου του συμπαραστάτη του πολίτη, στον δήμο Κομοτηνής, ολοκληρωμένα άρχισε να λειτουργεί περίπου εδώ και 1,5 μήνα. Το τελευταίο διάστημα σε συνεργασία με τον δικηγορικό σύλλογο Ροδόπης καθημερινά, πηγαίνουν στο γραφείο του συμπαραστάτη του πολίτη δυο δικηγόροι εθελοντικά για να ενημερώσουν τους πολίτες για το τέλος ακινήτων. 20 δικηγόροι δήλωσαν εθελοντικά ότι θέλουν να συμβάλλουν.
Ο συμπαραστάτης του πολίτη κ. Δημήτρης Ερελιάδης μιλώντας για τις τελευταίες υποθέσεις που του αναθέτουν οι δημότες ανέφερε ότι «κάθε φορά προσπαθούμε και με ιδιαίτερα προβλήματα που παρουσιάζονται στην επικαιρότητα, να βοηθάμε τους δημότες μας. Τώρα σε συνεργασία με τον δικηγορικό σύλλογο αποφασίσαμε να εξυπηρετούμε τους δημότες σε σχέση με το ειδικό τέλος ακινήτων που περιλαμβάνετε στους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Κάθε μέρα έρχονται δυο συνάδελφοι από τον δικηγορικό σύλλογο Ροδόπης, από τις 12 έως τις 2 το μεσημέρι για να καθοδηγήσουν και να ενημερώσουν τους δημότες που έχουν προβλήματα για το τέλος ακινήτων».
Αναφορικά με την ανταπόκριση του κόσμου και αν οι δημότες τον συμβουλεύονται ο κ. Ερελιάδης επισήμανε ότι « υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση κόσμου και ευχαριστώ τους συναδέλφους από τον δικηγορικό σύλλογο που έρχονται κάθε μέρα εθελοντικά και παρέχουν τις γνώσεις τους και προσπαθούν να βοηθήσουν όσο μπορούν τους ανθρώπους στις απορίες τους και να κατευθύνουν να προβεί στις ανάλογες ενέργειες για να λύσει το πρόβλημα που έχει».
Το τελευταίο δεκαήμερο έχουν επισκεφτεί περίπου 50 άτομα τον συμπαραστάτη του πολίτη σύμφωνα με τον κ. Ερελιάδη.
Μετά την τελευταία εγκύκλιο που εξεδόθη τη Παρασκευή διευκρινίζει πολλά πράγματα τόνισε ο συμπαραστάτης του πολίτη που συνέχισε «παραπέμπουμε σε μια επιτροπή η οποία δεν έχει συσταθεί ακόμα στην εφορία, όπου και θα κατατίθενται τα ανάλογα δικαιολογητικά και θα επιλύεται ή όχι το ζήτημα του δημότη. Προς το παρόν απλά ενημερώνουμε».
Όσον αφορά τον θεσμό του συμπαραστάτη του πολίτη ο κ. Ερελιάδης τόνισε ότι «τον θεωρώ απαραίτητο, ειδικά με τον Καλλικράτη που έγινε πολύ πρόχειρα, το 90% των προβλημάτων που έρχονται στο γραφείο αυτό είναι απόρροια της κακής εφαρμογής του Καλλικράτη και όχι τόσο της κακοδιοίκησης από πλευράς υπαλλήλων. Αυτό που διαπιστώνουμε καθημερινά είναι ότι έγινε πολύ πρόχειρα ο Καλλικράτης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου