Η τουριστική προβολή του Δήμου Κομοτηνής, η επέκταση και ο εκσυγχρονισμός των σφαγίων αλλά και η προβολή των τοπικών προϊόντων είναι η άμεσες προτεραιότητες της «ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑΣ Α.Ε.». Παράλληλα κατέθεσαν τα χαρτιά τους για ένα πρόγραμμα που αφορά τον γκουρμέ τουρισμό.
Μιλώντας για την κατάσταση που παρέλαβε την διοίκηση της «ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑΣ Α.Ε.» η πρόεδρος κα. Κατερίνα Ιωαννίδου τόνισε ότι «σε ότι αφορά τη ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑ ήταν γνωστό ότι υπήρχαν πάρα πολλά προβλήματα, κυρίως οικονομικά, κάναμε γρήγορες και δραστικές κινήσεις και αυτή τη στιγμή μετά από το πέρας 3 μηνών που έχουμε αναλάβει μπορώ να πω ότι έχουμε μπει σε ένα πολύ σωστό δρόμο, έχουμε ξεκινήσει και τακτοποιούμε όλες τις οικονομικές εκκρεμότητες και ήδη βάζουμε μπροστά ένα αναπτυξιακό πλάνο επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον μας στα σφαγεία που έχουμε ήδη ξεκινήσει να κάνουμε τα σχέδια για τον εκσυγχρονισμό τους και την επέκτασή τους».
Όσον αφορά τα σφαγεία η κα. Ιωαννίδου υπογράμμισε ότι «για εμάς τα σφαγεία είναι η κυριότερη εργασία που έχουμε να κάνουμε αυτό το διάστημα γιατί είναι μια επιχείρηση η οποία μπορεί να φέρει έσοδα στο δήμο, αλλά εκτός των άλλων είναι απαραίτητο ένα σφαγείο, πιστεύω ότι αποτελεί κοινωνικό έργο, εξυπηρετώντας πάρα πολλούς παραγωγούς και εμπόρους».
Για το πρόγραμμα που ήδη κατέθεσαν τα χαρτιά τους και αφορά τον γκουρμέ τουρισμό μιλώντας η πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης τόνισε ότι «επίσης θέλουμε να ασχοληθούμε και με την προώθηση των τοπικών προϊόντων, εντός και εκτός των συνόρων της Ροδόπης, ήδη ξεκινήσαμε και έχουμε κάνει κάποιες επαφές και υπάρχουν πάρα πολλές ιδέες. Επίσης έχουμε κάνει τα χαρτιά μας για διάφορα προγράμματα, ένα πρόγραμμα που μας ενδιαφέρει είναι αυτό που ασχολείται με τον γκουρμέ τουρισμό και θα είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να διοργανώσουμε κάποιες εκδηλώσεις, να ανταλλάξουμε κάποιες ιδέες με τους γείτονές μας και να μπορέσει να γίνει να ανοίξουν νέοι δρόμοι για κάποιους επαγγελματίες να βγουν προς τα έξω, αλλά να γίνει γνωστή και η πόλη μας σαν ένας γκουρμέ προορισμός, γιατί θεωρώ ότι έχουμε πάρα πολύ καλό κρέας, πάρα πολύ καλό φαγητό και μπορούμε μέσω της διατροφής να φέρουμε τουρισμό στην Κομοτηνή, είναι ένας πολύ καλός παράγοντας και αυτός».
Μιλώντας για την τουριστική προβολή του Δήμου Κομοτηνής η κα. Ιωαννίδου δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «από το 2012 και μετά θέλουμε να ασχοληθούμε και με την τουριστική προβολή της Κομοτηνής σε συνεργασία με άλλες δημοτικές επιχειρήσεις και το δήμο Κομοτηνής με αιχμή του δόρατος το Φανάρι.
Αναφορικά με την δημοτική επιχείρηση «ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑ Α.Ε.» και τον τρόπο λειτουργίας της ως σήμερα η κα. Ιωαννίδου επισήμανε ότι «η «ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑ» είναι μια νεοσύστατη εταιρεία, το μοντέλο με το οποίο επέλεξαν να αναπτυχθεί μας βρίσκει μη σύμφωνους. Λειτουργούσε το δημοτικό τουριστικό περίπτερο Νυμφαίας το οποίο εμείς δημοπρατήσαμε άμεσα, γιατί ήταν ζημιογόνο και γενικώς γιατί η δικιά μας φιλοσοφία ως δημοτική επιχείρηση είναι ότι πρέπει να προωθούμε, να ενισχύουμε τις τοπικές επιχειρήσεις όποια μορφή και να έχουνε και όχι να τις ανταγωνιζόμαστε». Παραλλήλα η κα. Ιωαννίδου αναφέρθηκε και στα δύο καπή που έχει η επιχείρηση όπου διευκρίνισε ότι «η ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑ είχε και στην κατοχή της δύο κυλικεία στο Α και Β ΚΑΠΗ τα οποία ήταν και αυτά ζημιογόνα, όπως και τα κυλικεία των γηπέδων, δηλαδή είχε πάρει μια πιο «εμπορική» κατεύθυνση, με το οποίο διαφωνούμε. Εμείς θέλουμε να έχουμε το ρόλο να κρατήσουμε τα σφαγεία μας «ζωντανά», για να μπορέσουμε να προσφέρουμε στον καταναλωτή ποιοτικό κρέας με καθαρές εγκαταστάσεις και να εξυπηρετούμε τους παραγωγούς και τους κτηνοτρόφους. Επίσης εστιάζουμε στην τουριστική προβολή της πόλης γιατί εμείς θέλουμε να βοηθήσουμε τους επαγγελματίες της πόλης και όχι να τους ανταγωνιστούμε, θεωρούμε ότι ο δήμος πρέπει να λειτουργεί βοηθητικά και να συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου