Η ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ.email:www.taneatisthrakis.blogspot.com-email:taneatisthrakis@gmail.com. ΤΗΛ-FAX:25313-03353 KIN:6981464680

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Κοπή βασιλόπιτας και απολογισμός της ένωσης καταναλωτών Ροδόπης

Την κοπή πίτας της πραγματοποίησε η ένωση καταναλωτών Ροδόπης το πρωί της Κυριακής όπου έκαναν και τον απολογισμό δράσεων για την προηγούμενη χρονιά. Πλούσιες δραστηριότητες για την αφύπνιση του καταναλωτικού αισθήματος και την ενημέρωση για τα δικαιώματα του καταναλωτή, έλαβαν χώρα το 2011 ενώ 50 καταγγελίες και 87 υποθέσεις εξώδικων κανονισμών δανείων διεκπεραιώθηκαν .
  «400 μέλη αριθμεί ήδη η ένωση καταναλωτών Ροδόπης από 140 που ήταν πριν 3 χρόνια» τόνισε ο πρόεδρος της ένωσης κ. Αραμπατζής που αναφέρθηκε στις καταγγελίες που διαχειρίστηκαν το 2011 γνωστοποιώντας ότι «είχαμε πάρα πολλές καταγγελίες μέσα στο 2011 αλλά αυτές που καταφέραμε να διαχειριστούμε ήταν 50» αναλύοντας τις καταγγελίες αυτές εξήγησε πως «Οι περισσότερες αφορούν τράπεζες ή εισπρακτικές εταιρείες, πέντε αφορούν επαγγελματίες και εφτά αφορούν κινητή και σταθερή τηλεφωνία, δύο ΚΤΕΟ, μια καθαριστήριο, για την ΔΕΗ τρείς και μια για γυμναστήριο».     
    Ερωτηθείς για τις καταγγελίες αυτές τι αφορούσαν ο κ. Αραμπατζής ανέφερε ότι «για το καθαριστήριο υπήρχε μια καταγγελία ότι τα ρούχα που έδωσε μια κυρία δεν πλυθήκανε σωστά και όταν διαμαρτυρήθηκε της τα επιστρέψανε και τις μιλήσανε άσχημα. Επειδή ήταν εταιρεία franchising έγινε μια διαδικασία με επιστολές και τελικά έγινε ότι απαίτησε η κυρία. Με το ΚΤΕΟ, υπήρχε κάποιος που διαμαρτυρήθηκε για την χρήση των  προσωπικών δεδομένων, γιατί έλαβε ειδοποίηση, τελικά όμως αποδείχτηκε ότι το κάνει πολύ σωστά που μας ενημερώνει όταν λήγουν κάποια στοιχεία μας, αυτό δεν είναι παράνομο γιατί τα στοιχεία τα παίρνει από το υπουργείο, ενώ για τις τράπεζες έχει να κάνει κυρίως με την ενόχληση των τηλεφωνημάτων ακατάλληλες ώρες και την ενόχληση οικείων προσώπων ή με το να λένε για το πρόβλημα που υπάρχει σε όποιον μιλήσουν στο τηλέφωνο, πράγματα που είναι παράνομα, έχουν θεσμοθετηθεί και η εισπρακτικές δεν εφαρμόζουν». 
  Αναφορικά με τις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν ο κ. Αραμπατζής ανέφερε «το 2011 έχουμε διοργανώσει τρείς ημερίδες, η μια αφορούσε τους «διατροφικούς κινδύνους στο πιάτο μας» σε συνεργασία με τον ΕΦΕΤ,  μια με την εφαρμογή του νόμου 3869 που είχαμε καλέσει τον γενικό γραμματέα καταναλωτή και με δικηγόρους και «θέλω να αγοράζω ποιο φτηνά» ήταν η τελευταία. Φιλοξενήσαμε τις ενώσεις καταναλωτών βορείου Ελλάδος για το συνέδριο που κάνουμε μαζί. Φιλοξενηθήκαμε στις Πρέσπες και στο συνέδριο της γενικής γραμματείας καταναλωτή στην Αθήνα. Επίσης συμμετείχαμε σε αρκετές εκδηλώσεις. 87 υποθέσεις διαχειριστήκαμε όσον αφορά τον εξώδικο διακανονισμό δανείων και υπάρχουν και άλλες σε εκκρεμότητα».  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου