Η ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ.email:www.taneatisthrakis.blogspot.com-email:taneatisthrakis@gmail.com. ΤΗΛ-FAX:25313-03353 KIN:6981464680

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

"ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΛΙΤΩΝ" Ανακοινώθηκαν τα πρώτα ονόματα




Μέσα σε κλίμα αισιοδοξίας και ετοιμότητας για τις ημέρες που έρχονται οι 20 πρώτοι υποψήφιοι του συνδυασμού Συμπαράταξη Πολιτών συγκεντρώθηκαν στις Σάπες....
όπου και ξεκίνησαν τον σχεδιασμό των επόμενων κινήσεών τους.

Ο επικεφαλής του συνδυασμού και υποψήφιος δήμαρχος Μαρωνείας - Σαπών Μιχάλης Κακουλίδης απευθυνόμενος προς τους υποψηφίους τόνισε πως "η παράταξη δίνει τον αγώνα για την νίκη και μόνο γι αυτήν απέναντι σε οργανωμένα συμφέροντα και κομματικούς μηχανισμούς που προσπαθούν να επιβληθούν το τελευταίο διάστημα".

«Αντίπαλός μας είναι μόνο ο κακός μας εαυτός» τόνισε, υπογραμμίζοντας πως «οι δημότες δοκίμασαν τους 3 άλλους υποψηφίους τα προηγούμενα χρόνια, τους 2 σε παλαιότερες διοικήσεις και τους έστειλαν στο σπίτι τους και τον έναν, τον σημερινό δήμαρχο, θα τον στείλει συντόμως, τώρα έρχεται η δική μας εποχή και δεν πρέπει να απογοητεύσουμε κανέναν».

«Μετά από 5 χρόνια και εφόσον οι ψηφοφόροι με έχουν τιμήσει με την ψήφο τους για δήμαρχο, θα αισθάνομαι πως έχω αποτύχει αν δεν έχω πραγματοποιήσει τουλάχιστον το 90% των υποσχέσεών μου, εγώ δεν είμαι άνθρωπος για καρέκλες, έχω ζήσει την ζωή μου αγωνιζόμενος στα γήπεδα, στην πολιτική και στα χωράφια και ολόκληρη η κοινωνία της Ροδόπης γνωρίζει για το τι άτομο είμαι και εάν τηρώ τις υποσχέσεις μου»  είπε ο Μιχάλης Κακουλίδης αναφέροντας επίσης στους παρευρισκόμενους πως στις επόμενες ημέρες θα γίνει και η ανακοίνωση ονομάτων για τις άλλες περιοχές του Δήμου.

ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ
Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι που ανακοινώθηκαν είναι:
1) ΠΑΠΑΔΟΙΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ (Πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής Νέας Δημοκρατίας Μαρωνείας-Σαπών-Επιχειρηματίας)
2) ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ ΔΑΝΙΗΛ (Πρόεδρος Γ.Σ. Σαπών-Κτηνοτρόφος, Αντιπρόεδρος Επιτροπής Νέας Δημοκρατίας Μαρωνείας-Σαπών
3) ΜΑΛΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Ιδιωτικός Υπάλληλος)
4) ΡΟΥΦΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ (Πρόεδρος Κτηνοτροφικού Συλλόγου Επαρχίας Σαπών-Κτηνοτρόφος)
5) ΚΟΡΟΝΙΔΗΣΑ ΣΑΒΒΑΣ (Μουσικός)
6) ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ (Εμπορος)
7) ΖΗΣΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ (Καθαρίστρια)
8) ΔΑΜΟΥ ΕΙΡΗΝΗ (Ιδιωτική Υπάλληλος)
9) ΤΙΛΚΙΤΖΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ (Ανεργος)
10) ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ (Συνταξιούχος)
11) ΔΑΓΚΑΛΗΣ ΗΛΙΑΣ (Συνταξιούχος)
12) ΠΕΤΜΕΖΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Σαπών)
13) ΧΑΛΗΛ ΑΧΜΕΤ (Εργάτης)