Μιλώντας για την κατάργηση της ΕΠΑΘ ο κ. Ντερντιμάν αναφέρθηκε σε μια σειρά από λάθη που έκανε η πολιτεία στο κομμάτι αυτό της μειονοτικής εκπαίδευσης όπου και επισήμανε ότι «το πρώτο λάθος της πολιτείας ήταν να ιδρύσει την ΕΠΑΘ το 1969.Το δεύτερο λάθος της πολιτείας έγινε το 1987 αναβαθμίζοντας τις λοιπές Ακαδημίες σε παιδαγωγικά τμήματα και άφησε την ΕΠΑΘ έξω από την αναβάθμιση. Η πολιτεία αν κάνει το τρίτο λάθος του σήμερα θα είναι τέλος για τη μειονοτική εκπαίδευση».
Αναφερόμενος σε όσα ο σύλλογος αποφοίτων της ΕΠΑΘ θέλει για την μειονοτική εκπαίδευση τόνισε ότι «η αποστολή μας είναι η μειονοτική εκπαίδευση να φτάσει σε ένα επίπεδο που θα λαμβάνει ως μέτρο την επιστημονική τελειότητα σε οικουμενικές διαστάσεις ξεπερνώντας το σημερινό επίπεδο στο οποίο βρίσκεται και το όραμά μας είναι η εκπαίδευση των μαθητών της μειονότητας ως άτομα που εναρμονίζονται με τις σημερινές συνθήκες, ανοιχτά για την εξέλιξη και μάθηση, κάτοχοι της ικανότητας να αποφασίζουν με το πιο σωστό τρόπο και να διαθέτουν σεβασμό και αγάπη με την ένταξή τους στην κοινωνία μας. Επίσης είναι αναγκαίο η υιοθέτηση ενός εκπαιδευτικού μοντέλου που θα δίνει περισσότερη βαρύτητα στη σύγχρονη επιστημονική έρευνα, θα δημιουργεί επιπρόσθετες πηγές για το σκοπό αυτό και να ανέλθει σε ένα παγκόσμιο επίπεδο δραστηριοτήτων».
«Πιστεύω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία η ανάδειξη νέων παραγωγικών, δημιουργικών ανθρώπων με ερευνητικό πνεύμα οι οποίοι θα αναλάβουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη της κοινωνίας», πρόσθεσε ο πρόεδρος του συλλόγου δασκάλων αποφοίτων της ΕΠΑΘ που συνέχισε διευκρινίζοντας ότι «ο βασικός μας στόχος είναι η ανάπτυξη στο ύψιστο βαθμό των επιστημονικών, καλλιτεχνικών, αθλητικών και παντός τύπου πολιτιστικών ικανοτήτων των μαθητών μας οι οποίοι θα είναι οι λαμπροί αρχιτέκτονες της μειονότητας. Οι αυριανοί επιστήμονες».
Τιτλάκι: Η αμορφωσιά είναι αδιέξοδο
Σε ανοιχτό διάλογο κάλεσε ο κ. Ντερντιμάν την πολιτεία επισημαίνοντας ότι «καλώ, την πολιτεία να βγάλει συμπεράσματα από τις παραλείψεις και από τις αγκυλώσεις του παρελθόντος να προσδιορίσει το μέλλον της μειονοτικής εκπαίδευσης. Γι΄ αυτό ο κάθε ένας από τη θέση που βρίσκεται και υπηρετεί πρέπει να κάνει το καθήκον του σωστά χωρίς προκατειλημμένες αντιλήψεις. Δεν γίνετε αναβάθμιση με την νοοτροπία: αποφασίζουμε και διατάζουμε. Ο ουσιαστικός διάλογος είναι ο σύγχρονος και αποτελεσματικός τρόπος επίλυσης των προβλημάτων επίσης και της αναβάθμισης. Πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα και η στιγμή η πολιτεία να βοηθήσει ώστε η μειονοτική εκπαίδευση να βρει το βηματισμό της προς το μέλλον. Διότι η μόρφωση είναι ο σύγχρονος και ο ευθύς δρόμος. Η αμορφωσιά όμως είναι αδιέξοδος».
Οι στόχοι του συλλόγου σύμφωνα με τον κ. Ντερντιμάν είναι: «Ο σύλλογός μας είναι ένα σύμβολο μιας σύγχρονης θεσμοθέτησης που έχει ως βασικό στόχο και αρχή να αποκτήσει το καλύτερο και να φτάσει στο ανώτερο κάτω από οποιαδήποτε συνθήκη. Τέλος, ο σύλλογός μας έχει θέσει ως σύνθημα για τον εαυτό του μια αντίληψη που θα σχηματίζει μια επικαιρότητα με τις δραστηριότητες της πέραν του επιπόλαιου συνδικαλισμού, πραγματοποιώντας τους στόχους που εκφράζονται στο καταστατικό του δίχως παραχωρήσεις».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου