H Περιφέρεια
ΑΜΘ συνεχίζει την διευρυμένη και σύγχρονη προώθηση στο εξωτερικό αλλά και στην
Ελλάδα. Ιδιαίτερα διανύοντας πλέον την περίοδο υψηλής ζήτησης είναι ξεκάθαρο
ότι τα αποτελέσματα είναι εμφανή και τα μεγέθη είναι αυξημένα από χώρες όπως η
Σερβία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Τουρκία αλλά και από τη Γερμανία και τη Μεγάλη
Βρετανία. Είναι σημαντικό ότι η απόφαση του Περιφερειάρχη Γιώργου Παυλίδη για
διευρυμένες συνεργασίες αποδίδει ιδιαίτερα. Συνεργασίες με μεγάλους διεθνείς
τουριστικούς οργανισμούς, αεροπορικές εταιρείες, τηλεοπτικά δίκτυα εθνικής
εμβέλειας σε Ελλάδα και εξωτερικό αλλά και διαδικτυακές τουριστικές πλατφόρμες.
Έτσι η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη απέκτησαν αναγνωρισιμότητα, αποτέλεσαν
επιλογή διακοπών για Έλληνες και Ξένους. Το σημαντικό είναι ότι αυτό
διευρύνεται συνεχώς και αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική. Οι δράσεις θα
συνεχισθούν στο επόμενο διάστημα ενώ θα ενταθούν το 2017 το οποίο όπως πρότεινε
ο Περιφερειάρχης έχει ανακηρυχθεί ως έτος τουρισμού για την Ανατολική Μακεδονία
και τη Θράκη.
Τελευταία παραδείγματα αποτελούν οι συνεργασίες για την
αγορά της Μεγάλης Βρετανίας (https://www.thomascook.com/campaigns/eastern-macedonia-and-thrace/) αλλά και για την Ελλάδα με τηνtrivago με
την οποία συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε από κοινού με σκοπό την προώθηση των
προορισμών της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο ταξιδιωτικό blog της με πιο πρόσφατο άρθρο της το ‘’ 20 +1 παραλίες-διαμάντια του Θρακικού Πελάγους ‘’ (http://room5.trivago.gr/441-paralies-thrakis-makedonias-voreia-ellada/ ) .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου