Η ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ.email:www.taneatisthrakis.blogspot.com-email:taneatisthrakis@gmail.com. ΤΗΛ-FAX:25313-03353 KIN:6981464680

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Περιφερειακό συμβούλιο με την παρουσία των διαμαρτυρόμενων οδηγών ταξί

   Η εξ αναβολής δέκατη τέταρτη συνεδρίαση του Περιφερειακού συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 6 Ιουλίου στην Κομοτηνή.
   Με έξι θέματα εκτός ημερησίας διάταξης συν ακόμη ένα έκτακτο, μετά και την παρουσία των οδηγών-ιδιοκτητών ταξί και τη διαμαρτυρία τους στο περιφερειακό συμβούλιο, σε μια μαραθώνια συνεδρίαση τεσσάρων και πλεον ωρών. Σχεδόν όλες οι παρατάξεις τόνισαν την ανάγκη τα εκτός ημερήσιας διάταξης να μην ξεπερνούν την μία ώρα, κατόπιν και παλαιότερης συμφωνίας του περιφερειακού συμβουλίου , πράγμα που δεν τηρείται με αποτέλεσμα να συζητούνται επί ώρες τα εκτός ημερησίας και τα υπόλοιπα θέματα να «περνούν» πολύ γρήγορα και στα μισά της συνεδρίασης αρχίζουν και οι αποχωρήσεις.
   Το Περιφερειακό Συμβούλιο που συνεδρίασε απόντος του Περιφερειάρχη, ο οποίος εκείνη την ώρα είχε συνάντηση με τον Υφυπουργό αρμόδιο για θέματα Τουρισμού κ. Νικητιάδη για το θέμα της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Αλεξανδρούπολης, γνωμοδότησε  μεταξύ άλλων θεμάτων κατά πλειοψηφία θετικά στην πρόταση για την «Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) του Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης (Ε.Π.Χ.Σ.Α.Α.) για τις υδατοκαλλιέργειες» καταθέτοντας σειρά προτάσεων προκειμένου να καθοριστεί σαφώς το πλαίσιο αλλά και η προοπτική αξιοποίησης των συγκριτικών αναπτυξιακών δυνατοτήτων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης. Τα μέλη του Συμβουλίου που ενέκριναν τις προτάσεις επεσήμαναν επίσης την ανάγκη αυτές  να γίνουν αποδεκτές από το αρμόδιο Υπουργείο και προς τούτο θα υπάρξουν συναντήσεις και επαφές του Περιφερειάρχη και του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη στην Αθήνα.
   Το Συμβούλιο ακόμη ενέκρινε κατά πλειοψηφία την πρόσληψη 35 υπαλλήλων Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου -οκτάμηνης σύμβασης- για την κάλυψη αναγκών της Περιφέρειας. Η διαδικασία πρόσληψης των συμβασιούχων, ο αριθμός των οποίων εγκρίθηκε από το αρμόδιο Υπουργείο, θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 2190\94(ΑΣΕΠ).
   Επίσης, το Συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα την λύση και εκκαθάριση  του Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα / Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρίας, ήτοι Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) με την επωνυμία «ΕΒΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ», και μεταφορά-κατάταξη του προσωπικού του στην Περιφέρεια Α.Μ.Θ.
   Τέλος, στο Συμβούλιο παρέστησαν και μίλησαν εκπρόσωποι των ιδιοκτητών ταξί από ολόκληρη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης οι οποίοι αντιτίθενται στους όρους ανοίγματος του επαγγέλματός τους και ζήτησαν  την στήριξη του Συμβούλιου στον διεκδικητικό αγώνα τους. Τα μέλη του Συμβουλίου ομόφωνα ενέκριναν το ψήφισμα του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ των ιδιοκτητών ταξί δεσμεύοντας το προεδρείο να το αποστείλει αρμοδίως.
   Ο Αντιπεριφερειάρχης της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης, κ.  Παύλος Δαμιανίδης για το θέμα των ταξιτζήδων τόνισε πως «το περιφερειακό συμβούλιο ομόφωνα εξέφρασε την συμπαράσταση του στην αγωνία και τη διαμαρτυρία των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των ταξί κυρίως όσον αφορά στο θέμα του αιφνιδιασμού τους από μια αλλαγή στάσης της κυβέρνησης. Νομίζουμε ότι οι ταξιτζήδες έδειξαν το προηγούμενο διάστημα ωριμότητα και με τη σειρά τους συνέβαλλαν στο να εξευρεθεί λύση κάνοντας και οι ίδιοι υποχωρήσεις σε πολλά ζητήματα. Προσπαθούν καθημερινά να αναβαθμίσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους και νομίζουμε ότι θα πρέπει να αναπτυχθεί ένας διάλογος και με τη βοήθεια της περιφέρειας προκειμένου να βρεθεί λύση στο θέμα που προέκυψε ξαφνικά με την αλλαγή στάσης του συγκεκριμένου υπουργείου».
     Ο αντιπεριφερειάρχης πρωτογενή τομέα ΑΜ-Θ  κ. Γιώργος Ούστογλου, υπογράμμισε ότι «στο πλαίσιο της διαβούλευσης που έχει να κάνει με το στρατηγικό σχέδιο της υδατοκαλλιέργειας συνεδρίασε δύο φορές η επιτροπή πρωτογενούς τομέα και αμέσως καλέσαμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για να διαμορφώσουμε μία άποψη έτσι ώστε η πρόταση που θα «φύγει» από την επιτροπή προς το περιφερειακό συμβούλιο να συμπεριλαμβάνει και όλες τις τυχόν αβλεψίες που είχε η κοινή υπουργική απόφαση για το προς κατάθεση νομοσχέδιο, έτσι ώστε να κάνουμε το καλύτερο για την Περιφέρειά μας. Έτσι λοιπόν Εμείς έχουμε σκοπό όλες οι προτάσεις να γίνουν δεκτές από το αρμόδιο υπουργείο».  
    Από την περιφερειακή Αναγέννηση ο κ. Γιώργος Παυλίδης, αναφορικά με την αναβολή του περιφερειακού συμβουλίου τόνισε ότι  «στη σημερινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου θέσαμε εξ αρχής το θέμα της παράτυπης αναβολής του, την προηγούμενη εβδομάδα, με μια μονομερή και χωρίς να ληφθούν υπόψη τα δεδομένα αλλά και κατά παράβαση του κανονισμού απόφαση του προέδρου. Αναβλήθηκε το συμβούλιο γιατί φοβόντουσαν ότι θα έρθουν κατά τη διάρκειά του οι «αγανακτισμένοι». Για εμάς η άποψή μας ήταν καλός να έρθουν, αλλά κανένα όργανο, κανένας θεσμός δεν φοβάται, στέκεται εκεί και μάλιστα εδώ παραβιάστηκε ο κανονισμός ο οποίος αναφέρει ότι χρειάζονται λόγοι ανώτερης βίας πραγματικοί, όχι αυτούς που φανταζόμαστε. Η απόφαση ήταν μονομερής, ερήμην μας, αυτό δηλαδή «το συναποφασίζουμε» πήγε περίπατο». Αναφορικά με τις υδατοκαλλιέργειες ο κ. Παυλίδης επισήμανε ότι «η περιοχή μας είναι μια προνομιούχα περιοχή σε ότι αφορά τις υδατοκαλλιέργειες και μπορούν αυτές να αποτελέσουν ένα μοχλό ακόμη παραπέρα ανάπτυξης, νέων θέσεων εργασίας, αλλά και πλούτου. Ήρθε για να διατυπώσουμε τις παρατηρήσεις μας η στρατηγική μελέτη, εμείς ως συνδυασμός παρότι δεν έχουμε την αναγκαία γραμματειακή υποστήριξη και την επιστημονική στήριξη, διατυπώσαμε τις περισσότερες τροποποιητικές προτάσεις, κάνουμε επικοδομητική παρουσία, όχι αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση, γιατί μας ενδιαφέρει αυτός ο τόπος. Ταυτόχρονα είδαμε ότι φορείς όπως το ΓΕΩΤΕΕ Θράκης, δεν έχουν κληθεί που θα έπρεπε να είχαν κληθεί σήμερα εδώ, καθώς έχει τον κυρίαρχο ρόλο. Είδαμε επίσης ότι σημαντικοί παράμετροι δεν έχουν ληφθεί υπόψη, με αποτέλεσμα να έρχονται την τελευταία στιγμή από τις περιφερειακές ενότητες για να φέρον παρατηρήσεις και κατ΄ ανάγκη υιοθετήσαμε το κείμενο και επισυνάψαμε ως παραρτήματα που πιθανός σε ορισμένα σημεία να μην συνάδουν με το συγκεκριμένο κείμενο. Χρειάζεται περισσότεροι δουλειά, μεγαλύτερη ταχύτητα και βεβαίως για ακόμη μία φορά παρατηρήθηκε το φαινόμενο τα εκτός ημερησίας διατάξεως θέματα να είναι πολύ περισσότερα από όσα αντέχει η συνεδρίαση».
  Από την Λαϊκή Συσπείρωση ο κ.  Χρήστος Ποτόλιας, μιλώντας για το θέμα των υδατοκαλλιεργειών τόνισε ότι «ο Νόμος για τις υδατοκαλλιέργειες προωθεί την ανταγωνιστικότητα και την επιχειρηματικότητα, δηλαδή την κυριαρχία μεγάλων επιχειρήσεων σε βάρος των μικρών συνεταιρισμών και των αλιέων. Άλλωστε 4-5 μεγάλες επιχειρήσεις λυμαίνονται των κλάδων διακινώντας το 70% των αλιευμάτων αυτού του χώρου. Η εμπλοκή όμως των επιχειρηματιών δεν διασφαλίζει ούτε την ποιότητα των αλιευμάτων, ούτε το περιβάλλον, γι΄ αυτό το λόγο εμείς καταψηφίσαμε και επίσης μας προκαλεί μεγάλη εντύπωση, πως μεγάλες περιοχές της ΑΜ-Θ μένουν έξω από σχέδιο Νόμου για τις υδατοκαλλιέργειες».  
   Από την Οικολογία-Αλληλεγγύη ο κ.  Θανάσης Μακρής, αναφορικά με τις υδατοκαλλιέργειες επισήμανε ότι «για τις υδατοκαλλιέργειες έγινε μια σημαντική δουλειά από την επιτροπή πρωτογενής οικονομίας και αυτό είναι σημαντικό να χειροκροτάμε τα θετικά», και συνέχισε λέγοντας ότι  «μόνο που οι μικρές παρατάξεις έχουν αποκλειστεί από τις επιτροπές αυτές με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να συμμετέχουνε στη διαβούλευση. Πρέπει να σημειώσω ότι το να βαφτίζουμε αλλιώς τα δικά μας αλιεύματα από τις δικές μας λιμνοθάλασσες μόνο και μόνο για να έχουμε ένα κέρδος δεν νομίζω ότι βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση, καθώς θα πρέπει να επιμένουμε στους πραγματικούς όρους των ζητημάτων».   Ο κ. Μακρής μίλησε για ελλέιψεις που παρουσίαζει η μελέτη αυτή όπου και ανέφερε ότι «οι ελλείψεις αυτής της μελέτης όσο και για τη βιοκαλλιέργεια των ψαριών είναι πάρα πολύ μεγάλες, αλλά δυστυχώς οι βιοκαλλιέργειές μας είναι πολύ επιβαρυμένες με αντιβιοτικά και είναι ένα θέμα το οποίο είναι διατροφικής ασφάλειας το να πετύχουμε καλής ασφάλειας αλιεύματα». Μιλώντας για τα υπόλοιπα ζητήματα του περιφερειακού συμβουλίου είπε ότι «θεωρώ απαράδεκτο να έρχονται τελευταία στιγμή ως προ ημερησίας διατάξεως θέματα, έχω ζητήσει να αλλάξει αυτός ο κανονισμός και να επιτρέπεται μόνο ένα ή δύο από την πλειοψηφία και ένα ή δύο θέματα από τη μειοψηφία και αν υπάρχουν ζητήματα που πρέπει να συζητηθούν να μπαίνουν ως θέματα κανονικής ημερήσιας διάταξης». Για το θέμα των ιδιοκτητών ταξί, ο κ. Μακρής τόνισε χαρακτηριστικά ότι «το να «χαϊδεύουμε» τα αυτιά και να λέμε πάντα ότι συμφωνούμε με οποιαδήποτε ομάδα πολιτών έρχεται στο περιφερειακό συμβούλιο και διαμαρτύρεται, χωρίς να βάλουμε εμείς τους πραγματικούς όρους με το φόβο μη γίνουμε δυσάρεστοι. Θεωρώ στο ζήτημα των ταξί ότι πρέπει να διαχωρίσουμε τον οδηγό ιδιοκτήτη ταξί από τον επενδυτή ιδιοκτήτη ταξί. Φυσικά η κυβέρνηση είναι προς εντελώς διαφορετική και λάθος κατεύθυνση, πρέπει όμως να έχουμε το θάρρος σαν τοπική κοινωνία, να λέμε τις αλήθειες και τις απόψεις μας χωρίς να φοβόμαστε τον κόσμο που διαμαρτύρεται».  
   Από την Αριστερή Οικολογική Συνεργασία ο κ. Τάκης Χαρίτος, δήλωσε ότι «η στρατηγική μελέτη για τις υδατοκαλλιέργειες είναι σε λάθος κατεύθυνση. Ουσιαστικά επιχειρεί να νομιμοποιήσει τις υπάρχουσες μεγάλες μονάδες συμφερόντων που έχουν τεμαχίσει το θαλάσσιο χώρο της χώρας μας και λιγότερο ενδιαφέρεται η μελέτη για να δημιουργήσει χωροταξικό και κανόνες για νέες υπό εγκατάσταση μονάδες. Ιδιαίτερα για τη περιοχή μας υπήρχε μία ωραιοποιημένη εικόνα που αποκρύπτει τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει και η αλιεία αλλά και οι λιμνοθάλασσες. Η αλιεία που δέχεται σήμερα αφόρητη πίεση από την εξαφάνιση των αλιευτικών αποθεμάτων και οι λιμνοθάλασσες που δέχονται αφόρητη πίεση και από την αγροτική δραστηριότητα αλλά και από άλλα συμφέροντα. Ζητήσαμε στο περιφερειακό συμβούλιο να γίνει μία ειδική συζήτηση για να συζητήσει τη δική του αλιευτική πολιτική με τη συμμετοχή των άμεσα ενδιαφερομένων. Ζητήσαμε να υπάρξουν μέτρα έτσι ώστε να «θωρακιστούν» οι λιμνοθάλασσες, έτσι ώστε να μπορέσουν πραγματικά να αποτελέσουν ένα όντως ξεχωριστό σημείο παραγωγής και ανάπτυξης της περιοχής». Για το θέμα των ιδιοκτητών ταξί ο κ. Χαρίτου εξέφρασε την αμέριστη συμπαράστασή του στους επαγγελματίες των ταξί, υπογραμμίζοντας ότι «συμπαραστεκόμαστε στον κλάδο αυτόν που πλήττεται σήμερα μέσα από την προσπάθεια για τη λεγόμενη απελευθέρωση των επαγγελμάτων, όταν οι ίδιοι καθημερινά ασφυκτιούν και αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα μέσα σε αυτή την σκληρή κρίση που ζει η χώρα μας. Φαίνεται πως τα θύματα του μνημονίου και του μεσοπρόθεσμου είναι πολλά, δεν υπάρχει λογική, υπάρχει μόνο παραλογισμός και ο παραλογισμός λέει ότι κλάδοι θα αφανίζονται, ενώ οι λίγοι θα ευημερούν. Αν υπάρχει μία απάντηση, αυτή είναι σήμερα όσοι πλήττονται, να υπάρξει ένας ενιαίος αγώνας ώστε να ανατραπεί αυτή η πολιτική που μας οδηγεί κάθε μέρα και ακόμη πιο βαθιά στην κρίση».   
     Από την Λαϊκή Συσπείρωση ο κ.  Χρήστος Τρέλλης, για το θέμα των ιδιοκτητών ταξί επισήμανε ότι «η σημερινή παρέμβαση των επαγγελματιών ταξί αποτελεί για εμάς μία ιδιαίτερη αγωνιστική πρωτοβουλία γι΄ αυτό και εκφράσαμε τη συμπαράστασή μας στο δίκαιο αίτημα που έχουν σήμερα να μην υπάρξει αποδέσμευση, απελευθέρωση του επαγγέλματος γιατί για να αποκτήσουνε αυτή την άδεια έχυσαν ιδρώτα και αίμα τα προηγούμενα χρόνια. Θεωρούμε ότι η απελευθέρωση του επαγγέλματος θα οδηγήσει στη συρρίκνωση αυτών των μικρών επαγγελματιών και θα δημιουργηθούν όπως και στον χώρο των συγκοινωνιών μεγάλα επιχειρησιακά συγκροτήματα τα οποία θα ελέγχουν και τη μεταφορά των ανθρώπων και των εμπορευμάτων. Λύση ουσιαστική για εμάς για να υπηρετηθούν ολοκληρωτικά τα λαϊκά συμφέροντα απαιτούνται δημόσιες λαϊκές υπηρεσίες μεταφορών με χαμηλό ή και τελείως δωρεάν κόστος ώστε πραγματικά να μπορούν να εξυπηρετήσουν όλους τους εργαζόμενους των λαϊκών στρωμάτων».
Ο πρόεδρος περιφερειακού συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας των Ιδιοκτητών Ταξί κ. Βασίλειος Σισμανίδης, ανέφερε σε δηλώσεις του πως «ήρθαμε στο περιφερειακό συμβούλιο να εκφράσουμε την αγανάκτησή μας για τις δηλώσεις του υπουργού γιατί ανέτρεψε όλη τη δουλειά που είχε γίνει από τον προηγούμενο υπουργό, τον κύριο Ρέππα και ξαφνικά απελευθερώνει χωρίς κριτήρια χωρίς όρια το επάγγελμα του ταξί. Το περιφερειακό συμβούλιο μας δέχθηκε και υιοθέτησε τις απόψεις μας, τις απαιτήσεις μας και στο τέλος την αγανάκτησή μας και τους ευχαριστούμε πολύ. Η 24ωρη απεργία ήταν προειδοποιητική και ενδέχεται αν συνεχίσει έτσι ο Υπουργός να ακολουθήσουν κι άλλες απεργίες και διαμαρτυρίες γιατί καταστρεφόμαστε. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πάρει δάνεια, άδειες ταξί που ακόμη πληρώνουν το δάνειο και από την άλλη πλευρά καταστρέφεται και εξαϋλώνεται η αξία της άδειας. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να δίνει ο ένας διακόσιες χιλιάδες για να πάρει μια άδεια ταξί κι άλλος να την παίρνει δωρεάν. Ζούμε σε μια κοινωνία δικαίου, υπάρχει προσφορά-ζήτηση, κάποιος επένδυσε σ΄ένα ταξί κάποιος σ’ ένα μαγαζί. Πως είναι δυνατόν τώρα να εξαφανίζουμε την αξία της άδειας; Είχαμε συμφωνήσει με τον κύριο Ρέππα να δοθούν όπου χρειάζονται κάποιες άδειες αλλά με κάποια κριτήρια , κάποια όρια. Αυτά ο κύριος Ραγκούσης σήμερα τα ανέτρεψε όλα».
Το κείμενο του ψηφίσματος:
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΑΞΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ

ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ


Το ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ διαμαρτύρεται ενάντια στην παράλογη πρόθεση του Υπουργού Μεταφορών κ. Ιωάννη Ραγκούση για την πλήρη απορρύθμιση του τρόπου λειτουργίας του ταξί και της ισοπέδωσης του κλάδου.
Εδώ και πολλούς μήνες η Ομοσπονδία των Ιδιοκτητών Ταξί και Αγοραίων σε συνεννόηση με την τότε ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, κ. Δημήτρη Ρέππα, κατέληξαν επί της αρχής σε ένα προσχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, το οποίο απελευθέρωνε το επάγγελμα κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα δημιουργώντας παράλληλα ένα πλαίσιο που επιτύγχανε:
• ασφαλές εργασιακό περιβάλλον για τους ιδιοκτήτες (παλιούς και νέους)
• υψηλής ποιότητας μεταφορικής υπηρεσίας προς τους πολίτες
• αναβάθμιση του κύρους του επαγγέλματός μας και εξίσωση των υπηρεσιών μας με αυτές των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών
Ο νέος όμως υπουργός Μεταφορών, κ. Ιωάννης Ραγκούσης, αποφάσισε πως δεν επιθυμεί να υπογράψει το Προεδρικό Διάταγμα για την απελευθέρωση των ταξί που είχε συντάξει ο προκάτοχός του, λέγοντας πως στο πλαίσιο του Ν. 3919/2011 «Αρχή της επαγγελματικής ελευθερίας, κατάργηση αδικαιολογήτων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση των επαγγελμάτων», η απελευθέρωση του ταξί είναι ήδη εν ισχύ, χωρίς το υπουργείο να προσδιορίσει τους τρόπους, με τους οποίους κάποιος θα απευθύνεται στην Περιφέρεια, προκειμένου να αποκτά άδεια ταξί, ή τους όποιους περιορισμούς. Η ασυνέπεια του ίδιου του κ. Ραγκούση και η ασυνέχεια της πολιτικής του Υπουργείου φέρνουν τον κλάδο του ταξί ένα βήμα πριν τον αφανισμό, καταστρέφοντας παράλληλα πολλούς μήνες συνεργασίας και μελέτης τεχνοκρατών του Υπουργείου και συναδέλφων αυτοκινητιστών, που δημιουργούσαν ένα περιβάλλον εργασίας με βάση τις ρεαλιστικές ανάγκες, τις πραγματικές συνθήκες και την ευρωπαϊκή εμπειρία.
Η μόνη αντίδρασή μας είναι ένα βροντερό ΟΧΙ στον αφανισμό του κλάδου μας. Η 24ωρη απεργία της Τετάρτης, 6ης Ιουλίου 2011, είναι μόνο η αρχή.
Επιφυλασσόμαστε για περαιτέρω κινητοποιήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου